Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

4. 12. 10

Čas zahvaljevanja in čas obdarovanja...

Tudi letos se bomo igrali! Juuuupiiii!

Lani se je vse začelo s tole objavo in potem nadaljevalo ves december. Udeležence so nazadnje presenetile skrivnostne pošiljke s še bolj skrivnostnimi darili. Koliko jih je že bilo??



Kaj pa letos?

Tudi letos bo podobno, a vseeno tudi drugače.
Vsaka objava v decembru bo vsebovala nalogo, v kateri boste lahko sodelovali.
Pridno sodelovanje vam seveda lahko na koncu prinese nagrado. Tudi tokrat se še ne ve, koliko bo nagradic in kakšne bodo. Naj ostane skrivnost!
Več navodil v naslednjih objavah, danes vas le vprašam: ste za?

Če je odgovor: jaaaaaaaa!, potem vas čakajo tri, prav nič težke nalogice - takole, za ogrevanje:


  1. če boste sodelovali, si pripnite zgornjo sličico (gumbek) v vaš stranski stolpec na vašem blogu in jo povežite na tole objavo ali blog.
  2. povejte naprej (na blogu, facebooku, twitterju...) - kjer vam najbolj paše.
  3. vpišite se v moj vrtiljak blogov, če seveda menite, da naj hodim na obisk na vaš blog in da se ukvarjate s tem, kar bi zanimalo tudi mene in obiskovalce mojega bloga. (glej opombe)
Tretja naloga ne šteje za nagradico, saj je ta odločitev stvar vsakega posameznika - nič ne silim!
Prvi dve pa sta obvezni, da vas vključim v kreativno igrarijo.
Nič lažjega, a ne?! ;)


Veselim se že igranja z vami!



Opombe:
Hvala Tei za idejo, kako lepše predstaviti seznam blogov, vrednih ogleda.
Kot ste lahko opazili, sem zato odstranila seznam blogov, ki se je 'vrtel' na blogu v stranskem stolpcu. Pa nič skrbet: še vas spremljam preko bralnika in skušam biti na tekočem z vami!



11 komentarjev:

Creatissimo pravi ...

Aja: povezavo do vrtiljaka blogov najdete v desnem stolpcu pod 'Arhivom'.

Andreja pravi ...

Jeeeeeeeee :-))
1.
2.
3.
Opravljeno!
Me prav zanima kaj se bo dogajalo, lanskoletne igrice namreč ne poznam?!

Maja pravi ...

Jupi, že spet!! Lani sem bila med srečnicami in prejela nagrado, ki mi je pisana na kožo!!

Vladuška pravi ...

Tudi jaz sem bila velika srečnica lani in se z velikim veseljem znova prijavljam. Naloge opravljene, slikica je na desni strani bloga, dodala sem objavo na FB in se prijavila tudi na vrtiljak blogov. Jupijej.

Tika pravi ...

Super! Se že igram :)

Biljana pravi ...

iiiii, lansko leto sem se igrala in mi je bilo zelo všeč, tudi, če ne bi bilo nagrade bi sešla, ker so bila vprašanja zelo zanimiva in so včasih dala mislit:) komaaaaaj čaaakam prvo...

vsi koraki opravljani:)

Asyyka pravi ...

Tudi jaz se grem igrati. :) Vsi koraki opravljeni

PILULILU pravi ...

Igramo se, igrajmo se... Tudi jaz sem opravila vse tri korake.
Pozdravček!

Andreja pravi ...

Jupi. Ekola vse tri točke obkljukane ☺ Igrajmo se!

Barbi pravi ...

Tudi jaz sem tule. :) Zakaj? Ker so tvoje igrice super lušne in bodo malo popestrile december. Pa še lanska nagrada je bila super fina. :)

Anja pravi ...

Pravkar sem pustila še zadnji komentar in sedaj pregledujem, ali sem povsod pustila svoj pečat, haha.

Lepo se ej bilo igrati s tabo in vami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!