Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

17. 12. 09

Iz starega novo (posodobite na oseben način)

Še en način za izdelavo posebnih, novoletnih voščilnic.

Če ste tak zbirateljski hrček kot jaz, potem imate zagotovo na zalogi kakšne stare voščilnice, novoletne motive ali kaj podobnega. Lahko tudi kupite 'poceni' voščilnice in jih nato posodobite in izboljšate po svoje. Spet boste lahko na enostaven način izdelali unikatne, bleščeče voščilnice.
Potrebujete le nekaj dodatkov, npr. svilene trakove, lepilo z bleščicami, svetleče barve v tubah in podobno. Nekaj primerov vidite spodaj. Ali ugotovite, kaj je bilo dodano?





Nagradno vprašanje št.3: ali ste se že kdaj sami lotili posodabljanja starega predmeta? Kako uspešni ste bili in zakaj se niste raje odločili za nakup novega?

Za pravila igre pokukajte tu. (Odgovarjate lahko tudi za nazaj, če ste se vključili z zamudo). Igra bo tekla do novega leta.

7 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Uhhh...na tole pa moram odgovorit. Pa še dolgčas mi je ob tej bolezni.
Stare stvari predelujem že od pamtiveka. Začelo pa se je v še mojih otroških letih z vezenjem na stara oblačila. To je trajalo nekaj let, potem pa razni predmeti (predvsem odpadne embalaže).Uspešno??? Hmmm.... velikokrat ja, včasih pa tudi ne. Včasih kakšne stvari tudi na hitro in površno, saj sem jih npr. želela samo za določen trenutek svojega življenja. Tako imam sedaj posejano žito v 7-ih predelanih plastičnih kozarcih, ki jih bom po novem letu zavrgla.
Zakaj nisem kupila?
Ne vem. Zgolj izziv, notranje zadovoljstvo, razumevanje, možnost prilagajanja, občutek zmage, ko zavrženo spremeniš ali v uporabno ali pa včasih celo lepo.....Preprosto takšna sem, da moram opazovati kako stvar nastaja in se razvija in doseže svoj vrhunec. Pa ni važno kaj. Tudi svoj prvi računalnik sem tako dobila pred 16 leti....z nakupom(v tujini) in sestavljanjem delov, pa računalnika sploh še nikoli nisem videla od blizu(da bi ga mogoče uporabljala).

Biljana pravi ...

Tudi jaz sem "predelovala" že v osnovni šoli, mogoče bolj iz tega razloga, da ni bilo za nakup pa tudi ni bilo kje kupiti:)

Zdaj pa tudi predelujem, velikokrat kakšne "konzerve" od otroškega mleka in podobno, zdaj to počnem izključno iz zadovoljstva ob ustvarjanju, ter varčevanja z odpadki. Vsega pa tudi ni potrebno kupiti:) (čeprav gre kar veliko denarja za ustvarjalni material:) )

Anja pravi ...

Ha, ha, predelujem non stop. Uporabljam vse, kar je možno za vse kar je možno. Ravno danes sem v šoli delala rože iz povojev. Tosama nam je donirala material in sedaj imamo kup zobnih tamponov in povojev :o) povoji so se sedaj spremenili v girlando ledenih rož. Bom pokazala na blogu ib priliki.

Sicer pa nerada kupujem nove reči, če lahko naredim kaj sama.. ampak seveda niso vsi ljudje za to, nekaterim se zdi doma narejena reč brezvezna in jo gledajo kot nekaj, kar si naredil, da bi prihranil denar... Tismi, ki pa doma narejene reči pomenijo kaj, pa rada obdarim z njimi. Uporabljam steklene lončke od jogurtov, napljavljen les, volno mi je dala tašča, pa babica, nekaj kupim, blago sem dobila od prijateljice, ko so babico preselili iz stanovanja (bila je šivilja:o), predelujem stara oblačila - to imam še najraje.

Barbi pravi ...

Predelovanje, to sem jaz. No, morda ne čisto povsem. Po navadi obtičim v eni fazi ... in sicer takoj opazim stvari, ki jih je treba shraniti za predelavo, a ne najdem časa, da bi vse ideje uresničila. Če bi vse te stvari zdajle takoj vrgla stran, bi se zapolnjenost mojih omar iz 115% spustila na 15%.

Predelala bi vse, predvsem prebarvala. Rada imam barve in rada turobne, zbledele predmete oživljam. Predelam lesene obešalnike, plastične škatle od sladoleda, reklame, koščke neuporabljenega papirja, lončke za rože in še marsikaj. Pri ustvarjanju večkrat improviziram, ker je predelava cenejša od nakupa novih materialov in pripomočkov. V resnici sem samo varčna. In rada barvam. :)

Vladuška pravi ...

Nisem sicer super truper predelovalec, ampak se kdaj pa kdaj poslužim tega, predvsem pri pohištvu. To imam še iz študentskih časov, ko sem živela med starim pohištvom in sem ga nekako morala dopolnit, da je prostor vsaj malo mladostno in sveže izgledal. Je pa dejstvo, da se da marsikaj predelati. Tako sem med drugim predelala staro rjavo omaro, ki mi sedaj služi kot moja ustvarjalna omara, ki sedaj pod svoje okrilje jemlje papirje, lepila, barvice in vse druge zadeve, ki jih nujno potrebujem pri svojem delu. Tukaj je nekaj slik: http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/2009/03/omara.html

Maja pravi ...

Po prejšnjih komentarjih sodeč smo se našli sami ljubitelji reciklaže. Mama mi je včasih rekla kar "kontejnerček", saj sem vsako stvar preden je romala v koš, desetkrat obrnila in pregledala, kako bi se jo dalo uporabiti. Začela sem s starimi glinenimi lonci nekje konec osnovne šole, ko so bile edine ok barve temperke iz šole.
Krama se je nabirala. Kljub številnim selitvam s seboj še vedno vlačim štiri zalepljene škatle potencialnega materiala, za katere moj v.d. pravi, da so v njih gotovo postmortni ostanki mojih ex, da jih nikakor nočem vreči stran.
(ja, če bi se ex-e dalo predelat najbrž ne bi bli ex-i?)

Petra Militarev pravi ...

o ja:) Tudi jaz sem se lotila že marsikatere omare, stola, pručke. Npr. vsi kuhinjski elementi, so še prvotni (ok 1965). Nekako sploh nisem premišljevala o nakupu novih, ker imam to muho, da moram non stop nekaj osveževat. Bi drugače bankrotirala. In sem jih tako spremenila iz bele v rumeno, pa v modro in sedaj sije v zelenem. Dodam še nekaj dekorja in ekola...brez stroškov, nova kuhinja:) Imam še eno muho, obožujem zvezke. Ja, navadne blokce. In sedaj jih znam delat sama iz starega darilnega papirja in listov, ki so ostali v napopisanih zvezkih... Da o hrčkanju raznih embalaž ne govorim (tudi to še pride na vrsto):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!