Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

31. 12. 09

Dragocenosti

Danes, tik pred novimi nepopisanimi listi leta 2010, vam želim pokazati nekaj mojih malih dragocenosti, ki me navdihujejo, razveseljujejo, izpopolnjujejo.

V stari belokranjski hiši, tam ob moji najljubši reki Kolpi, kjer sem velikokrat preživljala počitnice, se je na zaprašeni polici nad vrati stiskala mala knjižica, z naslovom 'Makalonca'. Neštetokrat sem pristavila stol, jo potegnila s police in prebirala, prebirala, sanjala, pa spet prebirala, prebirala, nato pa skrivoma pospravila nazaj.
Ta dragocena knjižica pa ne skriva zgolj poetično zapisanega besedila izpod peresa F.S.Finžgarja, temveč je posebna zato, ker jo je ilustriral in oblikoval sam J.Plečnik.



Plečnikova dela so zame neizmeren navdih. Detajli, ki se jim je posvečal, materiali, ki jih je vnašal v svoje arhitekturne rešitve, zanimive rešitve, zavzeto delo, itd., itd. - zgled, ki me vleče naprej, da delam po svoje, poslušam sebe, raziskujem detajle in okolje v katerem živim.
Oseba, ki je poznala moje navdušenje nad Plečnikom, mi je podarila posebno knjigo, dragocenost - o Plečniku, v češkem jeziku!



Še ena dragocenost v obliki knjige pa me je obiskala prav za praznike. Knjiga 'Art in All of Us' z otroki in njihovimi stvaritvami z vsega sveta. Prekrasne fotografije, nalezljivo otroško veselje, samosvoje otroške risbe me spodbujajo k veselju, sreči, brezskrbnosti in miru, ter k ustvarjanju, seveda!



Čeprav govorim o dragocenih knjigah, ki mi veliko pomenijo, pa verjamem, da ni stvar v predmetih, temveč v občutkih, ki nas prežamejo (s predmetom ali brez). Lahko nas navdahne trenutek, ko se z nekom spogledamo na ulici, misel, ki nam osvetli srce, malo darilo, izdelano posebej za nas, neskončno nebo, pokončno drevo... Jaz jim pravim 'dragocenosti', saj v meni zanetijo iskrico pristne radosti in sreče.
Zato vam želim v novem letu mnogo dragocenosti, malih, velikih, suhih, debelih, in vseh tistih vmes! :)

No, ste že uganili, kakšno vprašanje vas čaka za konec?
Zadnje nagradno vprašanje št.8 se glasi: katera dragocenost pa navdihuje vas?

Za pravila igre pokukajte tu. (Odgovarjate lahko tudi za nazaj, če ste se vključili z zamudo). Igra se zaključuje danes. Ker vem, da ste polno zaposleni s prazniki in razsipavanjem veselja, objemov, sreče, bom še nekaj dni počakala, da še enkrat preverite pravila in se prepričate, če ste odkljukali 'vse'.
Napotki pa sledijo kmalu!

Za konec pa še:
polno leto 2010 vam želim!
Pridite še kaj na obisk!
Jožica


6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Veliko je takih drobnih dragocenostih o katerih si že sama napisala. Vsekakor obožujem te drobne dragocenosti, ki pridejo do mene v obliki mini darilca, tople besede, lepega komentarja, nasmeha, poljuba, vedenja, da se je nekdo potrudil zame, da nekdo misli name. Lepo je živeti med temi dragocenostmi in lepo je živeti med temi dragocenimi blogi, ki me napolnjujejo s svojimi besedami in izdelki.

Hvala da si v nas prebudila ta vprašanja in da smo iskali odgovore in Srečno tudi tebi. Vsekakor pridem še!

Tiara pravi ...

Male stvari in pozornosti so dragocenejše od kupa denarja. Naj jih bo v letu 2010 ogromno. Srečno.

Barbi pravi ...

Ob tvojem pisanju sem razmišljala, da mene sploh nič ne navdihuje. Oziroma ne bi znala povedat, kaj bi to bilo. Pa sem ugotovila, da bi morda lahko rekla, da so barve narave tiste, ki vplivajo name. Npr. jutranja rumena, ko skozi okno kuka sonce in pozabiš na boleč vrat ter kratko noč in si v hipu poln energije. Ali pa rdeče listje, ki jeseni leži po tleh in v katerega se zakopljejo noge, listje pa leti naokoli. Še mnogo je tega ... vijolične gozdne ciklame, rumena trobentica sredi novembra, prvi zvonček na našem travniku, vonj sveže pokošene trave in posledično zelene hlače, beli oblaki na modrem nebu, pisani sončni zahodi, mavrica na nebu, ali pa nenavadno gosta siva megla. Vsaka od omenjenih stvari je vredna postanka in ustavljanja življenja vsaj za hip.

Ja, osladno, ampak zame še kako resnično in nujno potrebno.

Blog sem obiskovala pa že pred igro in tudi po igri jo bom. Razmišljanje ob tvojih vprašanjih je bilo pa res vzpodbudno in zanimivo. Še naprej naj bo čim več zanimivih objav in fantastičnih slik, ki jih lahko občudujemo tule. :)

Anja pravi ...

Srečno 2010 tudi tebi.
Dragocenosti ki jih najbolj cenim je iskrenost,naravnost, prijaznost in neobremenjeno izražanje čustev. Vse to me navdihuje, iz tega črpam moč in to mi pomaga, da prebrodim težave.

Maja pravi ...

Preprostost, pristnost in prijetnost so trije P-ji, ki jih iščem v življenju.
Od materialnih dragocenosti, pa svoje zbiram na svojem "oltarčku". Tu so polžje hišice, ki mi jih je prinesel sin, kamni v obliki srčkov, angelčki, ki mi jih vsako leto podarja mama, knjiga s slikami sina, ki mi jo je naredil moj... Drugače pa pravijo, da so najbolj dragocene stvari v življenju tiste, ki bi jih v požaru odnesel iz hiše: le moja dva fanta!

Petra Militarev pravi ...

Dragocenosti, ki me navdihujejo, razveseljujejo, izpopolnjujejo imam v ljudeh in naravi. Od otroškega hihitanja, maminega objema, partnerjeve igrivosti,... do metulja na cvetu, mjavkanja, rasti trave, žlubodranja potoka,... Imam pa tudi eno materialno dragocenost, ki sem jo dobila pred kratki a me je pa spremljala celo življenje... babičin šivalni stroj... vsak pogled nanj, me spomne na njeno toplino, energijo, ljubezen, kreativnost...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!