Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

5. 1. 10

Frišne…

…informacije:
Frišno leto.
Frišen sneg.



Frišen zrak.



Frišni načrti.
S frišnimi idejami.
V frišnem kreativnem kotičku.

In še frišne informacije za sodelujoče v nagradni igri. Najprej hvala za sodelovanje – uživala sem v širjenju obzorij in spoznavanju novih blogobralk.
V petek se pričnejo šteti kljukice (do tedaj imate še čas za 'popravke'). Če menite, da ste izpolnile pogoje in si zaslužite nagradice za vas trud in čas, mi do petka (8.1.) na moj email pošljite vaš naslov, kamor bo nato poštar dostavil darilo. Po petku prosim za malo potrpljenja – darila pridejo, samo točnega datuma še ne morem napovedati (je vse stvar še drugih mojih obveznosti). Naj bo presenečenje! Upam, da vam darilca polepšajo frišno leto!

In upam, da nas čaka veliko frišne energije!


2 komentarja:

Anja pravi ...

Prav prijetno ej bilo sodelovati v tvoji nagradno igri. Luštne nalogice si nam dala in fino se je včasih malo vsesti in razmisliti. Naslova nisem poslala ker
a) mi je sneg zameglil pogled
b) sem zelo kampanjski obiskovalec blogov
c) sem zamudila rok

Haha, upam, da boš objavila vsaj delček presenečenja, da si bom malo napasla oči vsaj na elektronski način.

lp Anja

matilda pravi ...

Oh kakšne pravljične zasnežene fotke. Zelo, zelo všeč!!!! Tudi blog:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!