Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

26. 1. 10

En mali slonček...

... se je pozibaval...



Maja me je presenetila s prekrasnim darilcem! Kar tako, za lepši dan!!
Takoj sem ga vzljubila, ga posvojila in sedaj gre moj mali Srečko povsod z menoj, kamor koli grem.
Hvala Maja!

Ker mi je tako všeč, sem naročila še enega za mojo prijateljico, ki obožuje slone. Ravno bo imela rojstni dan, tako da bo slonček lep dodatek k rojstnodnevnemu darilu.
Bova lahko skupaj zapeli: 'Dva mala slončka sta se pozibavala...' : )

Ko pa že govorimo o rojstnem dnevu. S super ekstra posebnimi darilci, ki sem jih dobila za moj rojstni dan, se pohvalim kmalu.

3 komentarji:

Mateja pravi ...

O, kako je lep!

Maja pravi ...

Joj, kako lepo si ga fotografirala. Kot da sam blodi po zasneženi pokrajini!

Vladuška pravi ...

iii, kaki lepi slonček se je pozibaval :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!