Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

19. 1. 10

Sedem - čisto res


(zamaskirani prešern-ov-i srčki??)

Med razmišljanji o Prešernih in srčkih, da o pustu sploh ne govorimo(?!), me je zadela huda naloga. Maja me je ujela, da napišem sedem resnic o sebi. Glede na pravljično število sedem bi mi bilo ljubše odtavati v pravljično deželo in pisati same izmišljene stvari o sebi, ampak dobro, sem pogumna princeska in bom povedala same resnice, da se slučajno ne spremenim v žabo.

Izbrala sem take, bolj neobičajne, se pa najdem še marsikje na kakšnem 'seznamu'.

Pa začnimo:
  1. Najprej moram povedati, da ne prenesem kletvic! To so najgrše črkovne zveze, ki jih premore jezik! Sploh ne vem, kako da si kdo ne polomi jezika, ko jih izgovarja. Z vsako kletvico ljudje pri meni izgubljajo plus pike in moj nivo tolerance se niža. Na sploh obožujem lep jezik, pa pristne narečne melodije tudi!
  2. Sem velika paničarka glede potresov. Če se kaj zamaje, takoj sprožim vse možne notranje alarme in srčni utrip se mi poveča za 5x. Nadležen občutek, vam rečem!
  3. Kdor bi me želel podkupiti, lahko to stori z mjuzikli (evo, še ena grozna 'slovenska' beseda!) in čokolado. Mahnjena sem na glasbo iz mjuziklov. Ko sem bila mlajša, sem sanjala, kako bom žvrgolela v kakšnem od mjuziklov, toda ko sem odkrila, kakšna znanja so potrebna za to 'delo', sem tovrstno kariero po hitrem postopku obesila na klin! O čokoladi pa ni treba izgubljati besed. Kdor ne mara čokolade, tako ali tako ne bo razumel.
  4. Kljub vsej tehnologiji, ki obstaja, imam jaz še vedno najrajši počasno pošto. Na roko napisana pisma, izbran pisemski papir, posebej zame okrašene kuverte, ki jih dobivam od mojih dopisovalcev iz vsega sveta, mi ogrejejo srce in polepšajo dneve. Ko dobim pošto, vzamem pismo v roke, se skrijem v kakšen tih kot in berem, berem, berem. Uživam v vijugah, se potapljam v misli dopisovalca in kujem odgovore na zastavljena vprašanja. Kar nekaj časa porabim, da se vrnem v 'današnji' čas. Pisma shranjujem kot kakšen mali hrček.
  5. Proti vsem mojim etičnim načelom in pravilom sem se morala kar nekajkrat podrediti (nekomu na čast???) in držati v rokah orožje. Vseh sort in oblik. Ne vem, ali so se bolj kresali moji notranji konflikti ali krogle, ki so frčale pri streljanju. Še sedaj se ne morem videti v tej vlogi in se sama sebi zdim 'nagravžna'. In zamerim Da Vinciju, da je svojo ustvarjalnost posvetil tudi temu področju!
  6. Imam poseben želodec, ki ne prenese alkohola. Če spijem požirek, je to tako, kot če bi spila nerazredčen 'špirit'. Poleg tega sem alergična na cigaretni dim in eno sestavino hlapov na bencinskih črpalkah. Brez heca! Začne me boleti grlo in postanem hripava! V minuti!!
  7. Pred leti sem na eni nagradni igri na tuji TV zadela potovanje na Kanarske otoke. Potovanje so prvič preložili, potem pa ni bilo več glasu od njih. Od tedaj naprej ne maram nagradnih iger! Zelo redko sodelujem, ne maram žrebanj, če pa že, imam najraje igre, kjer vsaka 'srečka zadane'. (Sedaj veste, zakaj pri moji nagradni igri ni bilo 'naključnega' žrebanja ;). )

Tako je to, pri nas. Prosim, da teh resnic ne izrabljate za izsiljevanje!

Poleg že prebranih sedmih resnic na nekaterih blogih, bi me zanimalo, kaj bi na to rekle:
Barbi
Vladuška
Snežinka
Marika
Anja
Tiara
Suzy

Pridem prebrat!

9 komentarjev:

Barbi pravi ...

Prav čakala sem, da me bo nekdo zvabil v to igro. :) Ampak v resnici pišem zato, da zavpijem en velik HVALAAAAAAAAAAAAAAAA za supermegafantastičnoneverjetnosupersko nagrado iz tvoje nagradne igre. Sej ne vem, če boš verjela, ampak od tistih treh stvari sem najprej kot malo dete raztegnila usta v nasmeh, ko sem zagledala Harryja. :) Harry je zakon! :)

Tudi knjiga je super in skoraj lahko rečem, da je preobilno darilo. Ampak sem ga vesela. Res vesela. Hvala še enkrat. Se bom hvalila po virtualnem svetu in po realnem.

Biljana pravi ...

No, ker sem že dvakrat pofočkana, se bo treba lotit dela in napisat magičnih 7... :)

Tiara pravi ...

Lepo je bilo zvedeti nekaj resnic o tebi. Pa hvala za štafeto, sedaj bom mogla še pa jaz razmislit o svojih resnicah;).

Vladuška pravi ...

oooo, hvala da si me izzvala, ampak moje resnice že čakajo zapisane na blogu, sicer pod objavo ene izmed čestitk. Kar pod zadnjo poglej, sem bila bolj kratka :-) Zanimivo je bilo prebirati tvoje besede, je kar fajn ko se včasih tako izzovemo, čeprav je na prvi pogled težka naloga.

Anja pravi ...

HVAAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAA najlepša hvala za nagrado. Čakala me je doma, ko sem prišla iz službe. Vseakor zadetek v polno (in to ne s trdno hladno kroglo, pač pa z balonom veselja in radodarnosti.

No in hvala tudi, da si me pofočkala. Bom še v tem tednu izpod škripajoče deske v tleh potegnila sedem resnic o sebi in jih zapisala.

Suzy pravi ...

A mene si tudi našla? Jaz sem jih že napisala :)

Suzy pravi ...

Aja. Že velikokrat sem ti hotela napisat glede imena tvojega bloga. Ne vem zakaj me ime asociira na cretinisimo. Sori, nič slabega ne mislim, saj mi je blog drugače všeč :)

Vladuška pravi ...

Draga Creatissimo, Jožica. Ponavadi grem tudi čez teden na Muto, ampak glede na to vreme sem šele danes prispela in zagledala paket, ki me je čakal. In mislim, da si zadela v polno. Knjiga, ki si mi jo poslala, je čudovita. Nasplošno obožujem knjige, še toliko bolj pa vse, ki imajo opravka z ustvarjanjem. Začela sem s prazno polico, sedaj pa je že za dobro polovico napolnjena z ustvarjalnimi knjigami in z veseljem bom tudi tvojo postavila zraven. Ampak to ne pomeni, da se bo na njej nabiral prah, kajti te knjige vedno znova in znova jemljem in jih listam pri jutranji kavi in v mislih se mi budijo take in drugačne ideje za končne izdelke. Res iz srca hvala. Hvala tudi za lepe besede in pisane papirje in kuverte. Si me spomnila, da bi bilo lepo napisati eno dobro staro pismo :-) Lep vikend ti želim, moj se je odlično začel :-)

Mojca pravi ...

ijej, kako je pa tebe luštno brat! :) prav nasmejala si me, pa morda tudi zato, ker sem se našla - najbolj v potresih, ki to niso. so mi velikokrat rekli, da sem bila v prejšnjem življenju seizmografska naprava:)

tako. zdaj grem pa naprej razkopavat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!