Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

16. 12. 09

Eko voščila

Vsakdo si želi voščiti svojim najdražjim na poseben način, jih prijetno presenetiti, razveseliti. Jaz še vedno prisegam na ročno izdelane voščilnice, ki imajo lahko že same po sebi neko sporočilnost, naše napisane želje pa jih le še obogatijo.

Danes vam predstavljam moje 'eko voščilnice', kot jim rada rečem. Izdelane so iz rabljenih znamk, papirja in drugih malih predmetov, ki se vam naberejo skozi leto. Za voščilnico si izberete ustrezno barvno kombinacijo (npr. prevladuje modra, ali srebrna, ali rdeča…). Torej ne lepimo koščkov kar nekaj-v-tri-dni, temveč z občutkom.

Potrebujete:
a – trši barvni papir za voščilnice, najbolje velikosti A4, tako da je prepognjena voščilnica velikosti A5 (v tem primeru je to srebrno modrikast papir). Večji format da zanimivejši učinek in več svobode pri ustvarjanju.
b – zimske oz. novoletne motive iz katalogov, revij, časopisa - v ustrezni barvi (v mojem primeru modro-rdeče)
c – ostale zanimive predmete v ustrezni barvi (svoj čas so bile zelo priročne mobi kartice)
d – rabljeno znamko (novoletno) iz Slovenije, da sporočite prejemniku, da ste iz Slovenije ;)
e – rabljene znamke iz drugih držav – da prejemniku sporočate o miru, enakopravnosti med narodi in sploh, da smo vsi en narod
f – dodate še kakšne novoletne okraske, npr. zvezdice, snežinke iz filca (v ustrezni barvi, seveda)
g – pogumno lahko dodate tudi male lesene okraske (jaz sem dodala pikapolonico za srečo)




Najprej sličice in predmete razporedite po listu, nato jih nalepite.
Na tak način boste reciklirali kar nekaj znamk, papirja in druge drobnarije, pa še vsaka voščilnica bo unikatna!

Preden se lotite izdelovanja voščilnic, vam svetujem, da si 'nakupčkate' material po barvah in se šele nato lotite igranja.



Za spodbudo še nekaj primerkov v oranžasto-rdeče-roza kombinaciji



in v rdeče belih odtenkih.



Tu pa vprašanje št.2, če se želite potegovati za novoletno darilce:
Kakšna voščilnica ali voščilo pa je vas do sedaj najbolj presenetilo? (Morda z unikatnostjo, nevsakdanjostjo, z voščilom, ki ga sploh ni bilo…?)

Za pravila igre pokukajte tu. (Odgovarjate lahko tudi za nazaj, če ste se vključili z zamudo). Igra bo tekla do novega leta.

7 komentarjev:

Biljana pravi ...

Te eko voščilnice so super, odlična ideja in tudi zelo lepe so.

Vprašanje je pa kar težko, priznam. Po kratkem premišljevanju, sem se odločila za najbolj izvirno idejo..ko se je rodil moj drugi otrok sem dobila sicer kupljeno voščilnico na pogled nič posebnega in nenavadnega v notranjosti je bila pa slikica (printana črno-bela) mojega novorojenčka z zelo lepim verzom.

Barbi pravi ...

Navdušena sem nad to idejo! Imam kupe znamk, ki jih lahko takole porabim. Mogoče že za letošnje čestitke!

Mene so najbolj presenetile voščilnice, ki sem jih nekoč našla v spodnjem predalu na dnu pod vsemi dokumenti, ki so jih imeli spravljeni moji starši. Voščilnice so bile roza barve, polne lepih želja za malo štručko in celo družinico, ob podpisu pa moj rojstni datum. Mami jih je ohranila, zdaj pa jih hranim jaz. :)

Anja pravi ...

Pravzaprav je vsako leto kakšno voščilo, ki me preseneti... s svojo izvirnostjo bodisi izdelave, bodisi izbire besed ali pa me preseneti od koga je prišla... lepo je, če se te spomni prijatelj, s katerim sta se zadnjič videla 100 let nazaj...

So mi pa najbolj pri srcu voščila moje družinice za moj rojstni dan. takrat moj dragi orzganizira skrivno akcijo izdelovanja čestitke, ki mi jo slavnostno predajo na rojstni dan.

MarikaGabez pravi ...

Velikokrat me kakšno voščilo preseneti. sploh tisto, ki ga nisem pričakovala, pa naj bo kakršno koli pač že.

Tole z znamkami je super zadeva, samo mene bi hčera (ki jih zbira) linčala, če bi jih takole uporabila. Vsako sredo jih vlači na krožek, pa menja in dobiva druge.

Vladuška pravi ...

Ni dvoma, moja zmagovalka je čestitka, ki sem jo dobila letos za rojstni dan od mojega fanta, Saj vem, kičasto, ne? Ampak ni poanta v tem, poanta je, da je uporabil moje tehnike, ki jih je mimogrede opazoval, ko sem jih uporabljala in da je pri čestitki upošteval moje najljubše zadeve: oranžno barvo in angelčki. Tu se da kaj več prebrat, bolj na koncu objave: http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/2009/09/morje-nagrade-in-moja-rojstno-dnevna.html. Sedaj ko pišem vse te komentarje od zadnje proti prvi (to se mi je vedno zdelo bolj zabavno, isto kot branje časopisa od zadnje do prve strani), se mi zdi da bom izpadla ko prava kiči miči babnica, ki je zelo romantična. Ampak sem vse prej kot to, ampak take zadeve pa me vseeno ganejo.

Maja pravi ...

Ker sem na popravnem izpitu in pišem po novem letu, lahko seciram letošnja voščila. Upam, da ne bo kdo užaljen, ampak izredno so mi šla na živce pocukrana novoletna SMS voščila čez dve strani, še posebej od ljudi, ki niso ne duhovno ne pesniško navdihnjeni. Zato je med vsemi izstopalo naslednje:
Veliko razlogov za srečo in veliko sreče z razlogom. Srečno,
Kratko, jedrnato in bistveno!

Petra Militarev pravi ...

Jest sem žalostna, ker občudujem pisane voščilnice v večini le po blogih.V privatni poštni nabiralnik je prišla le ena. V službi smo na elektronskih vabilih, prijatelji so na smsjih... ne vem no.. saj ne, da tudi to ni znak pozornosti...samo je tako instant...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!