Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

5. 9. 10

Staro

Kadar me pot zanese v stare naselbine kot je Štanjel, si rada pogledam, kakšno vzdušje se sprehaja med hišami na prvi pogled:



kukam izza vogalov in se čudim oblikovalcem kamna:



pogledujem navzgor za zanimivo osebnimi dimniki:



iščem stare, razmajane zidove:



pa rastlinje, ki oživlja kamnite ulice:



Na koncu si izberem svoj najljubši pogled, ki bo moja inspiracija v dnevih, ko ne bom najboljše volje in ko bom pozabila ceniti, kar žari okoli mene.



Ali so vam všeč stara mesta? Vas navdihujejo?

4 komentarji:

HRANDICA pravi ...

O, Štanjel je prava zakladnica inspiracije. Obiskala sem ga dvakrat in vsakič me je navdušil.
Fotografije so krasne.
Stara mesta pa seveda, pravi magnet za objektiv, polnjenje predala z idejami in umirjanje duše.

K pravi ...

Danes, ko na digitalnih fotkah kar ne zmanjka "filma", v starih mestih samo še uživam. Včasih sem morala ves čas paziti, da mi filma ne bo zmanjkalo, še preden končam obhod. Motivov ni nikoli zmanjkalo. Ker so ti stara mesta všeč, ti bodo všeč tudi objave, ki se bodo ta teden zvrstile na najinem blogu :)

Tika pravi ...

Krasne fotografije! Ja, stara mesta imajo dušo in pripovedujejo mnogo zgodb. Lepo se je potepati po ulicah in opazovati.

Maja pravi ...

Ja, neizmerno! Še posebaj tista skrita, turistično ne tako privlačna! Tista, ki na svojih dvoriščih še vedno skrivajo pločevinaste nočne posode... Tista, v katerih se barva že malo lušči z naoknic... Čudovito!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!