Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

4. 3. 11

Pre-PUST-ite...

...se norčavemu tednu!

Uživajte v barvah, smehu, odganjanju zime, mastnih krofih in larvah!



Prekucujte kozolce, počnite reči, ki se jih ne upate in ne pozabite biti ustvarjalni!



O maskah v besedi in sliki si lahko preberete v moji lanskoletni objavi: Maske... Kaj pa vas najbolj očara pri pustu?

PS: za komentiranje sem ponovno nazaj namestila preverjanje z besedo, saj sem takoj, ko sem zadevo 'snela', imela čast dobiti speme. Zato mi prosim ne govorit (in nekateri celo grozit), da naj umaknemo preverjanje z besedo... - očitno imajo eni pač drugačne izkušnje kot drugi in zadevo uporabljajo z razlogom. Obljubim, da bom vaš blog še brala, tudi, če bom 'izgubljala čas' z vpisovanjem besed za preverjanje pri komentarjih. Spoštujem vaše odločitve!

Uživajte!

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo rada tako od daleč pogledam kakšne pustne maske ali fotografije le teh, nisem pa navdušenec maskiranja, me ne potegne. Ne vem zakaj :)

S tem preverjanjem besed je pa tako, da sem sama do sedaj dobila en sam spam, ampak očitno je res odvisno od posameznic oz. njihovih izkušenj. Po drugi strani pa je res tudi to, da je v zadnjem času veliko novih blogov in dekleta sploh ne vedo, da imajo možnost to odstranit in ker kar veliko komentiram naokoli je to res zamudno, ko moraš vsepovsod vpisovat. Pri njih torej ne gre za odločitev, ampak v bistvu sploh ne vedo, da imajo to vklopljeno. Jaz sem pač glede tega včasih malo slabe volje, ampak zato še vedno ne neham komentirat, ker to se bi mi pa zdelo nefer in brezveze. V tvojem primeru pa vsekakor razumem in bom odslej poskušala to razumet tudi pri ostalih. Si mi dala misliti s svojo izkušnjo.

Anonimni pravi ...

Obožavam karneval i maske! Kod nas se upravo održava Riječki karneval, grad je lijepo uređen, ljudi se pripremaju i svake godine iznova se vesele ovoj manifestaciji koja je kod nas tradicija koja se prenosi na nove generacije.
Tvoje fotke su mi prekrasne kao i uvijek a, rad kojim se baviš je vrijedan pohvale, bravo!
Šaljem ti veliki pozdrav s maškaranog Kvarnera:)

Creatissimo pravi ...

No, če sem bolj natančna, sem dobila približno na 1 uro en spam, kar se mi zdi čisto preveč!
Bi pa tudi jaz seveda raje porabila več časa za komentiranje...
Verjetno bom še kdaj poskusila odstranit preverjanje z besedo, ampak trenutno sem prisiljena to postavit nazaj. Hvala za razumevanje :)

Vladuška pravi ...

1 spam na uro, pa kaj si nor, to pa je. Te povsem razumem, da si v trenutku vklopila nazaj preverjanje.

Bubamara šarena pravi ...

Dječje maske su već prije tjedan dana bile gotove. Moram reći da sam ih sa zadovoljstvom radila i pomagala malenima da budu ono što su zaželjeli biti. Ja se sama ne volim maskirati, radije promatram druge koji su maskirani. I zanimljivo mi je to da su ljudi pod maskama drugačiji...možda čak bliže onome što stvarno jesu i to lako pokažu kada nose vidljive maske, a što se na usude u svakodnevnom životu s nevidljivim maskama koje nose.
Za provjeravanje s riječima da ostaviš komentar je meni još dodatnih par klikova pošto nisam na blogeru, ali me to ne spriječava da komentiram. Jedan spam na sat....to je stvarno previše i zbog toga mi je jasno da si to vratila natrag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!