Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

5. 2. 10

Prešerno o kulturi

Vladka mi je pred dnevi podarila nagradico za kreativnost:



Sem bila zelo vesela, da navdihujem tako super ustvarjalko kot je Vladka. Občudujem njeno natančnost, zagnanost in sploh-in-oh lične izdelke, ki nastajajo izpod njenih rok! Preden jaz naredim en izdelek, jih ima Vladka na blogu že deset!!
Sicer sem si nagradico prislužila zaradi fotografij, ampak se ne dam! Bom dokazala, da spotoma tudi kaj ustvarim, in upam, da bodo poleg fotografij tudi moji izdelki navdihovali :). (Seveda pa sem tudi zeloooo vesela, da dobivam pohvale za fotografije, saj se tudi na tem področju pridno trudim in poskušam nadgrajevati moja znanja).
No, nagradica zahteva, da se jo podeli naprej, ampak jaz sem se odločila, da jo podelim kar vsem, ki prebirajo moj blog ali pa vsem tistim, ki jih spremljam po njihovih blogih in spletnih straneh. Veliko je namreč ljudi (pa tudi stvari), ki me navdihujejo pri ustvarjanju. Včasih me inspirira prava beseda, fotografija, izdelek, vprašanje, komentar, pesem, članek, oseba sama itd. Moj moto je namreč: 'Nihče ni tvoj sovražnik, vsi so le tvoji učitelji', kar lahko prevedem v: od vsakogar se nekaj novega naučim, zato sem vedno odprta za nove asociacije in inspiracije. Skratka, zahvaljujem se vsem, da ste taki kot ste, da ste moj navdih in podpora v šibkih trenutkih. Brez vas ne bi bila to kar sem!! Hvaaalaaaa! :)

In ko že govorimo o ustvarjalnosti... Z zanimanjem ugotavljam, da se že vse vrti okoli valentinovega in (malo manj) pusta. Hm, prehitevanje časa, se vam ne zdi? Saj je vendar tukaj še 'ta veseli dan kulture'!?! Kot da se na ta dan ne da ustvarjati. A ni to malo skregano z logiko? - saj temelji kultura na ustvarjanju, kajne??? No, meni je ta dan super zanimiv, ljudje prešerno klepetajo o Prešernu in prebirajo poezijo, novičke se enkrat za spremembo vrtijo (tudi) okoli kulture.
Torej, če nimate ideje, kaj početi na ta dan in ne veste kako kreativno počastiti praznik ustvarjanja in umetnosti, je tu moja ideja:



*
*
*
*
Ne veste, kaj predstavlja slika? Ne veste, kakšna ideja naj bi to bila? He, he, malo heca mora biti! Sedaj pa čisto zares: pripravite ustvarjalni material in hitro na spletno stran Dom in Stil, kjer vas čaka moj prešerni kreativni navdih! (PS: na tej spletni strani lahko najdete še kup drugih nasvetov, idej in fotografij za lepše bivanje, zato se splača pokukati tja tudi, če vam moja ideja ni všeč ;)!)

O Valentinovem navdihu pa kmalu!

3 komentarji:

Biljana pravi ...

Zelo luštna knjižna kazala. Ja, res je,marsikakšnen praznik gre mimo, ne da bi kdo kaj opazil, omenil....

Vladuška pravi ...

Hvala za pohvale, lepo se priležejo mojemu srčku :-) Res rada pridem na obisk na tvoj blog. In tokrat sem tudi takoj šla prebrat tvoj prispevek na Dom in Stil. Prav zanimiv se mi je zdel in morda se celo kmalu lotim te tvoje ideje. Je prav odlična ideja za kak dodatek k darilu, sploh za kakšnega knjižnjega molja (torej najbolje da si kazalo naredim zase, ha ha):-)

Sonja pravi ...

Tvoj blog vedno pregledam, le za komentiranje sem malo lena. Verjetno zato,ker ni kaj dosti dodati tvojim izdelkom in fotografijam, čudovite so.
Tudi ideja za knjižno kazalo s silhueto je super.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!