Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

26. 2. 10

Pomlad zaspana...

...tiho je (bo) prišla,
prinesla zraven sonca toplega...

Vaši komentarji, včerajšnje sonce in vonj po pomladi,
so me spomnili, da se daljšajo dnevi,
da se vračajo barve,
da se da luže preskakovati,
da belo na tleh ni več sneg, temveč mali zvončki,
da ptice že veselo žvrgolijo od ranega jutra.

Še malo, pa bo vse dišalo po pomladi!!


(naslovnica kolekcije estonskih poštnih znamk)

Tudi moja ustvarjalna miza je že polna živih barv! Kaj pa vaša?


6 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Moja se trenutno upogiba pod težo modrih in belih papirjev. Mi je bolj všeč ta tvoja živahnost.

Biljana pravi ...

pri meni je pa že nekaj časa vse pisano:)

Andreja pravi ...

Ja tudi moja je pisana, tako da je v kabinetu celo leto pomlad in me vanj vleče vsaka prosta minuta :-))

Sonja pravi ...

Moja miza pa je prazna.. no, prazna ustvarjalnega materiala.. in čaka, da se v meni konča boj med idejami oz. željami, kaj vse početi.. in spiskom to-do-jev, ki bi jih morala narediti.
Ampak bo kmalu polna papirjev, barv ali pa blaga :)
Naslovnica znamk je pa super videt. Saj počasi tudi naša pošta ugotavlja, da so lahko manj suhoparni :) Sem bila navdušena nad snežaki in kasneje sončnicami na znamkah.

Vladuška pravi ...

Krasna je tale tvoja barvna miza. Moja je trenutno pospravljena in čaka, da se lotim česa novega. Sem vmes že 'preskakovala zimske ovire' in vzela v roke bolj žive papirje, potem pa spet utonila bolj v sivino. Ampak kakorkoli, barve prihajajo na plano tudi v moji glavi in v mojih idejah.

HRANDICA pravi ...

O ja, končno je prišel čas pisanih barv.Mene trenutno navdihujejo svetle pastelne barve.Vsekakor pa se najdejo vmes tudi rdeča, travniško zelena, oranžna, pa malo bele, da ne pozabim prehitro na sneg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!