Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

2. 8. 11

Dolg-čas

Včasih sem se trudila risati čim bolj natančno in tako, kot je bilo videti. Sedaj, ko je obdobje urjenja mimo, mi je ob pogledu na take risbe dolg---čas… dolgčas…

Ljubše mi je poenostavljanje, izražanje na tak način, da je večja sporočilnost, in da je moja ekspresija močna ter seveda res 'moja'. Časi se spreminjajo… (Slikci posvečeni eni osebi iz 'tistih' časov)…

Upam, da vam ni dolgčas in dooooolg čas ;)  Uživajte!

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Ja, okus in pogled se nam spreminja in še dobro, da je tako. Včasih presenetimo sami sebe, to kar nam je včasih bilo tako zelo všeč, nam postane odvečno. Tako nam nikakor ni dolgčas. Pravzaprav ne pomnim, kdaj mi je bilo nazadnje dooooolgčas, če ne druga se imam kaj pomenit s seboj :))))

Tanja E. pravi ...

Meni pa je prva tako zelo dobra, vidim predvsem odličen in realen izraz oči in obraza kot celote, zdi se mi da dekletu celo berem misli...
Verjamem, da ti je sedaj bolj "prosto" ustvarjanje bližje, a to še zdaleč ne vrže sence dolgočasja na take lepote izpod tvojih prstov.
Dolg-čas, Vladka je fajn zapisala, če ne kaj drugega, je tu vedno moja lastna družba, tako da se dogaja ves čas... LP:)

Biljana pravi ...

Jaz pa žal ne vidim slikic:(

Creatissimo pravi ...

Čudno @Biljana. Sem preverila v Cromu in Mozzili in ju vidim (2 sta). Mogče še poskusi, npr. da klikneš naslov objave ali pa greš preko FB-ja na stran (imam objavico tudi tam)...
Sporoči, če ti uspe.
Ne bi rada, da stvar nagaja :(

Anonimni pravi ...

Prekrasni crteži, sve pohvale!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!