Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

2. 02. 11

Zagreb...

...v sliki...

Podnevi:


(dovršena arhitektura)


(tako mraz, da še golobi niso letali)


(tržnica s stilom)

Ponoči:


(umirjen ambient)

*december 2010

Uživajte!

9 komentarjev:

Zondra Art pravi ...

Moj rodni grad, prekrasno!
Kiss.

HRANDICA pravi ...

Lepe delčki mesta so se ujeli v tvoje oko objektiva.
Pozdravček.♥

Vladuška pravi ...

Že dolgo kar sem bila v Zagrebu. Ta zadnja fotka mi je tako všeč, tako toplino odseva. Sicer pa je prav vsaka po svoje zanimiva.

Andreja pravi ...

Čudovite fotke.

Leptir pravi ...

Prekrasne fotografije!

mojca - mka pravi ...

uh, tudi jaz že dolgo nisem bila... čudoviti posnetki.

Saša/Lunaspi pravi ...

Super si ujela mesto skozi objektiv. Všeč mi je tista s svetilko.

Bubamara pravi ...

Uvijek mi je zanimljivo vidjeti kako drugi doživljavaju moj grad. Kada sam u novom okruženju, gradu koji ne poznam otprije, uvijek vidim više i doživim ga drugačije nego stanovnik tog grada, koji iste stvari gleda svakodnevno.
Pa super ste vi to uspjele razgledati grad, iako je koliko se sjećam bilo jako hladno, brrrr. A tržnica Dolac sve oduševi koga god dovedem tamo.

Škorčica pravi ...

Res lušten kontrast med dnevom in nočjo.

Pa res nekam zmrznjeno delujejo ti golobi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!