Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

9. 5. 10

Ljubi kraj (na zemlji)

Sedaj pa še drugi del utrinkov s kraja, kjer sem si spočila glavo.
Zelena, zelena, zelena... v cvetju...









Ne, Vladka, ni moj domači kraj ;).
Mislim, da je včasih dobro za par uric ali dni zamenjati domače obzorje (drug kraj, druga perspektiva, drugačne misli...). Lahko se zgodi, da iztirimo iz ustaljenih tirnic in ujamemo utrinke novih zamisli, novih idej...!
Se vam je že kdaj to zgodilo?



Najljubši del mojega najljubšega kraja pa naslednjič :)!

3 komentarji:

HRANDICA pravi ...

Ja, vsekakor je težko izpreči iz vsakdana, ki nas že skoraj ukalupi. Potrebno je zbrati pogum, si vzeti čas in enostavno oditi.
Drugo okolje prinese druge misli, nove ideje, polno idej. A včasih se te kar nekam zlijejo z vsakdanom, se izgubijo, ko se vrnem nazaj. Bi skoraj potrebovala nekoga, ki bi moje ideje uresničeval, da bi dejansko dobile podobo.:-))

AllyRose pravi ...

Pri prvi in zadnji sliki me prime, da bi zaprla oči, nastavila svoj obraz soncu in globoko zajela svež zrak.
Za dobivanje idej pa pri meni ni vedno odločilen kraj ampak prej dober spanc. :)

Vladuška pravi ...

Meni je za ta ponedeljek že dovolj, da gledam te tvoje čudovite fotografije. Se pa vsekakor strinjam, da je perspektiva povsem drugačna in da se nam porodijo nove zamisli.

Ugibala pa sem :-))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!