Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

9. 10. 09

Jesenski zakladi

V veselje mi je prispevati nekaj ujetih jesenskih zakladov za blog Drobtinice. (Sem skušala ujeti ne-tipična obarvanja - se vidi, kajne?)
Ideja 'lovljenja jesenskih zakladov' se mi zdi krasna! - sedaj imam še bolj odprte oči, ko se potikam po jesenskih prostranstvih.

Me zelo zanima katera fotografija od spodnjih je vaša No.1!

Moja No.1:



in



in



No, tukajle jih je pa še nekaj za rezervo, ker preprosto ne znam nehati pritiskati na sprožilec:





in



in



(zakladi zabeleženi v Arboretumu Volčji potok).

Uživajte!

3 komentarji:

Sonja pravi ...

Veseli me, da sem našla tvoj blog preko Anjinih zakladkov. Blog je poln čudovitih barvitih ilustracij, ki so me najbolj pritegnile.
Med fotografijami v tej objavi pa bi izbrala četrto, z mizico in stolom.. kar vabi, da se usedem in uživam v opazovanju jeseni.

Anja pravi ...

Ojla,
čudovito!!!!! Joj, sem zamudila en teden barvanja narave v Arboretumu, buhuhu. Grem drug teden takoj ko bo sonček.

Moja naj je pa tudi tista s stolom in pa tista s čtnimi glavicami rož.
ja, se vidi, da nisem ravno najboljše volje, da mi sedejo temnejši odtenki, hihi. Oziroma, morala bi reči, da potrebujem kakšen dan tišine in samote.

Anja pravi ...

Ojla,
javi se mi na mejl, da ti razodenem drobtinice iskanja zakladov... Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!