Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

1. 8. 09

Dolenjska

Po dolgem času jo mahnem na potep po Dolenjski.

V Kostanjevici na Krki najprej preverim Forma Vivo.





Pa priznam, da nisem ravno ljubiteljica lesenih kipov. Da o hrastovini niti ne govorim! (-ljubši mi je hrast v naravi - mogočno, trdno drevo).
Tako da me prav hitro raje pritegne arhitektura, ambient, kamen... Kar nekaj detajlov se znajde v mojem objektivu!











Najbolj pa me prevzame nekdanja samostanska cerkev Galerije Božidar Jakac! Kakšni oboki, kakšni detajli, kakšne barve! V cerkvi trenutno razstavlja Mojca Zlokarnik s slikami pod naslovom Žarenje. Žarijo zagotovo! Oh, le kdo si ne bi želel razstavljati v tako veličastnem ambientu!?







Poleg te razstave pa me Keramika v konceptu spomni na:

komarje in aborigine


in pečatnike


Vedno znova pa me navdušijo stvaritve Janeza Boljke. Morda zaradi vseh teh malih detajlov, razdrobljenosti, in predmetov, ki se skrivajo v 'zlepljenem' kipu...







A niso krasni?!

Moja pot po Dolenjski se nato nadaljuje s kartuzijo Pleterje. Včasih grad, danes samostan, si lahko dame ogledamo le od zunaj. No, mene tja vleče zaradi cerkve Sv.Trojice. Cerkev je primerek izredne akustike. Kdor koli se ukvarja s petjem mora tja, da spozna, kaj to pomeni in kako čudovito je petje v akustičnem ambientu.







Njena notranjost je preprosta in topla.



Ko se naužijem prijetnih zvokov (celo veter zapoje v cerkvi!), jo mahnem dalje, v Novo mesto.





V Novem mestu se ravno odvija festival Fotopub 2009 - festival dokumentarne fotografije. Najbolj me navdušijo ravno fotografije nagrajenke Abbie Trayler-Smith, pa tudi skupinska razstava v pritličju Narodnega doma ima kar nekaj dobrih fotografij! Sicer pa se pri vsakem avtorju najdejo zanimive in posebne fotografije. Odlično! Kogar zanima, si več o tem lahko prebere in pogleda kar na spletni strani Fotopuba.


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!