Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

6. 7. 11

Poletni živžav

Pa ga imamo! Popolno poletje z veliko sonca, ne prehudo vročino, občasno zalitim vrtom (ki nam prihrani ročno zalivanje), zanimivimi igrarijami oblakov, z zelenim gozdom in travniki, s sočnimi sadovi z drevja, gobami in seveda z dopustom… Kar kliče po novih dogodivščinah in avanturah!

Kako preživljate poletni živžav?

Jaz sem si za spremembo izbrala počasnejši tempo (a še vedno dolg spisek). Na počitek me vabijo trije zanimivi kraji v Avstriji, dva v Sloveniji in eden na Hrvaškem. Nisem se še odločila, saj so mi to poletje razdrobila razna izobraževanja, katerim se moram prilagoditi. Toda priložnosti za nadgradnjo znanja so tako mamljive in enkratne, da jih moram izkoristiti tukaj in zdaj, preden jih povozi čas!

Poleg tega pa je nekaj časa rezervirano tudi za ustvarjanje, ki ga najraje počnem v domačem ustvarjalnem kotičku, kjer je vse pri roki. Kaj pa vi? Ali jemljete ustvarjalni material s seboj na dopust?
Včasih, ko je bilo več časa za poležavanje na plaži, sem bila dobro obložena z materiali in delala hitre skice, porisala razlednice za prijatelje in snovala nove zgodbe.

Sedaj pa so moji dopustniški dnevi bolj aktivni, tako da gre največkrat z mano le fotoaparat (in 'bicikel'). Vtise pa običajno potem narišem doma, saj ne maram realističnega posnemanja videnega (za to imam vendar fotoaparat), temveč izlijem na platno ali papir moje vtise doživljanj na določenem kraju.

Vsekakor je to poletje preveč lepo, da bi ga preživljali za računalnikom, zato objave počasi kopnijo, prav tako komentarji… Pa saj je prav. Šele, ko si vzamemo čas zase, lahko to svoje veselje trosimo drugim, kajne?

Želim vam lepo, ustvarjalno, sveže in popolno poletje, kjer koli že ste!

9 komentarjev:

HRANDICA pravi ...

Draga J. res poletje mami ven iz brlogov, med ptice, v vodo, med rože pod zelene liste...Računalnik pač ne more povsod zraven, tudi, če bi želeli biti aktualni pri objavah. Tako pa... tu in tam... Material gre zraven na oddih, vsaj nekaj osnovnih potrebščin, saj oddih je tudi ustvarjanje, mar ne? :) Ne maram gneče, ta me ne navdihuje z ničemer, zato raje iščem druge kotičke polne kisika.
Ostani v cvetju in soncu obdana z neskončno energijo.

Anonimni pravi ...

Želim ti lijep i ugodan odmor i šaljem punoo pusa!:)

Tanja E. pravi ...

O Jožica, pa pravo to! plažo si objavila. Imam jo na ozadju svojega mobija! Tu desno morje na prav poseben način pb skalci ustvarja ritmičen manjši, a intenziven vrtinec, meni čisto zadosten, da padem "noter", in se nahranim tega vtisa na zalogo. In levo je majhna skrivnostna vboklina, prav primerna za radovedne otroške oči. Da o kamenju na tej plaži ne govorim! V tovarni takih ne bi izdelali. Plaža pod Parkom na Verudeli je na "mojem" spisku, četudi se na njej večkrat drenja kar nekaj ljudi, a meni to praviloma ni moteče. Sredi takega morskega veselja in vrveža zlahka najdem svoj mir. Ustvarjanje ob morju je pri meni omejeno na nabiranje mini micenih stvari in kopičenje novih tovrstnih zalog, kvečjemu kakšnemu spletanju šopkov in nabiranju zanimivega rastja, korenin.
Za računalnikom ne preživim kaj dosti časa, vendar ravno dovolj, da meni najbolj zanimive objave preberem.
Tudi tebi želim prav tako poletje, kot ga ti želiš nam, LP:)

Creatissimo pravi ...

Vau, Tanja, res je plaža v Puli! Sicer to ni moja naj naj plaža (v resnici sem jo gledala vedno samo takole, preko objektiva), je pa vsekakor odraz živžava, ki je tam vedno bil. Drugače sem bolj za senco, borovce, umirjene kotičke in obvezno peš/bicikel cono za aktivno 'poležavanje na dopustu'.
Si me pa vsekakor prevzela s tem, da si jo prepoznala! Bravo!

Hali pravi ...

Odkar so otroci že toliko veliki, da mi ni potrebno stati kar za hrbtom, se na morju posvetim knjigam, za celo leto nazaj in za naprej...pa lenarjenju, pripravi kakšne dobre hrane, sprehodom.Nekaj let sem s sabo vzela kakšen kos blaga za vezenje, zdaj že nekaj časa ne... imam občutek, da mi teh 14 dni prav paše ne počet nič od tistega kar sicer počnem celo leto. Uživaj, kjerkoli že boš!

Vladuška pravi ...

Poletje je zame čas, ko se resnično posvetim sebi, če ne prej, na morju. To je zame edini pravi dopust in tam resnično lahko izklopim vse. Papirnato ustvarjanje sicer ne pride v poštev, ker bi potrebovala en dodaten avto, da bi vse vzela s seboj :), zato pa se bolj posvetim kakšnemu kvačkanju, branju in vedno bolj fotografiji. Uživaj v poletju.

Andreja pravi ...

Podoben živ žav bom doživljala čez dober teden dni, ko odrineva na morje in se prepustim vsem, kar pač paše zraven. In to je tudi živ žav in ker ga sama nimava, ker ni otrok, to doživljam drugače, ko gledam druge. Ne, z menoj na morje ne gre nič "ustvarjalnega" ampak enostavno lenarim. Kakšno malenkost preberem, največ pa opazujem. Nabiram kamenčke in školjke, obvezno pa fotografiram. Komaj čakam morje :-))
Uživaj kakor ti je volja!

Darsi pravi ...

Morje in nasploh dopust kjerkoli je za uživanje, za počasno aktivnost, le z fotoaparatom, pa še ta je včasih odveč... Poležavanja in branja knjig je bilo v preteklosti čisto zadosti.

Anja pravi ...

Tudi jaz se rada umaknem pod borovce s kakšno dobro knjigo ali kvačko, ali blazino, haha. Na morju ogromno spim.. Sicer mi otroka takšno poležavanje le stežka dopustita, ampak letos je malo drugače in si ga privoščim, haha

Uživaj!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!