Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

10. 2. 10

Imamo se radi

Se imate kaj radi? Za valentinovo ali gregorjevo, ali tudi vse ostale dni tam vmes, čez celo leto?

Ne vem od kod se je valentinovo uvozilo kot dan zaljubljencev. V tistem delu Amerike, kjer sem se potepala jaz, je bilo valentinovo praznik vseh, ne samo zaljubljenih. Šlo je za širjenje ljubezni, (tudi prijateljske) in s pozornostjo so se obdarovali vsi. Tako valentinovo mi je bilo všeč. Majčkeno sporočilce, ki si ga napisal izbrani osebi, je bilo osebno, prijazno, spodbudno, skratka pozitivno in ljubeče. Bistvo je bila majhna vizitka in še kakšen cukrček za zraven.
Ko pa danes gledam ideje, kaj podariti za valentinovo, pa izgleda, kot da bi bila vizitka s cukrčkom čisto premalo...

No, jaz ostajam zvesta skromnosti. Zato vam predlagam:
združite slovensko gregorjevo z uvoženim valentinovim in podarite tistim, ki jih imate radi

super krasno mini darilce
ki sem ga pripravila za vas

(- najdete ga na spletni strani 'Dom in Stil', ko kliknete tule).


1 komentar:

Vladuška pravi ...

Spet si nam predstavila eno odlično idejo in prev prijelo me je, da naredim nekaj drobnih pozornosti za tiste, ki mi nekaj pomenijo. Glede Valentinovega pa se popolnoma strinjam s teboj, mislim, da je ta kič uničil Valentinovo in edino take majhne, lušne pozornosti ga lahko rešijo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!