Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

28. 12. 09

Novoletni šopek

Moj letošnji novoletni šopek v objemu barvitih voščilnic...



Letošnjo božično-novoletno dekoracijo sem prijavila na nagradno tekmovanje. Če boste pridno glasovali zanjo (moj album je seveda pod uporabniškim imenom 'creatissimo'), se potegujete za nagradice tudi vi.
Glasujete lahko tu - na spletni strani Dom inStil (le prijaviti se morate).
Več o pravilih igre in kako lahko tudi vi kot glasovalci dobite nagrado pa preberite tu.
Glasujte, glasujte, glasujte! Saj imam lepe dekoracije in si zaslužijo nagradico, a ne??
Drugače pa lahko na blogu Dom in Stil najdete nove ideje za vaš dom in dušo. Jaz redno hodim na ogled.

Sedaj pa k naši nagradni igri:
Moje nagradno vprašanje št.6 se glasi: kateri dogodek iz leta 2009 si boste zagotovo zapomnili (dober, slab, poseben, glasen, nenavaden...)?

Za pravila igre pokukajte tu. (Odgovarjate lahko tudi za nazaj, če ste se vključili z zamudo). Igra bo tekla do novega leta. Ker dnevi tečejo, še enkrat preverite pravila in se prepričajte, če ste odkljukali 'vse'. Darilo ni samo eno - se splača!

6 komentarjev:

Barbi pravi ...

Prav danes sem "napisala" objavo o pomembnih dogodkih v letu 2009. Nikakor se ne morem odločit samo za en dogodek. Moje leto 2009 je bilo ekstra ekstra zapolnjeno z dogodki. Izpostavila bi kar 4 mesece trajajoči dogodek - moje bivanje na Irskem. To je najbolj zaznamovalo moje leto. Čeprav nikakor ne morem zanemariti poroke mojih dveh najboljših prijateljev, pa rojstva prve hčerke moje cimre in presenečenj ob vračanju domov z Irske. Hmm ...

Da pa v boju za nagrado izpolnim še zadnjo točko, objavljam mojo čičkaračko, ki se nahaja tule: klik.

Za več besednega, slikovnega, filmskega, zvočnega in glasbenega vtisa tega mojega "dogodka" pa ponujam na ogled moj irski blog. :)

Uf, sem huda grebatorka. :)

MarikaGabez pravi ...

Veliko jih je bilo, izbor je tako precej širok.
Mogoče najbolj šokanten za mene: vrhunsko izvedeni skoki na glavo v reko Krko (v čemer sicer ni nič neobičajnega in šokantnega) Šokantnost se začne tam, da je bil "glavni igralec" duhovnik.

Vladuška pravi ...

Najprej čestitke, ko si bila izžrebana na Dom in stil.

Sedaj pa k odgovoru, čeprav je ta prvi, pa bi moral biti že šesti, ampak še je čas, da popravim napake za nazaj (včasih pa to res gre :-)). Torej, po čem si bom zapomnila 2009:
- po tem, da sem poleg vseh čestitk, ustvarila tudi svoj blog
- da sem dobila svojo ustvarjalno sobo
- da sem naredila izpit za motor
- da sem razdelila na tisoče nasmehov in jih vsaj 2x toliko prejela :-)
- da je naša oma našla pot v nebesa in se odrešila bolečine
- da sem preko bloga spoznala veliko čudovitih ljudi
- da sem uspela spravit z 'riti' 3 kg, ki so me vlekli k tlom :-)
- da sem vedno znova spoznavala, da mi je zelo, zelo lepo v življenju
To vsekakor ni vse, ampak če se tega spomnim sedaj, se bom zagotvo tudi čez leta :-)

Anja pravi ...

leto 2009 si bom verjetno najbolj zapomnila po tem, da sem praznovala 30 let in čeprav se z leti neobremenjujem čutim, da sem naredila nek korakm, neviden ampak vseeno sem drugačna. Drugače razmišljam, bolj sem odločna in če mi kdo predava, si rečem: saj sem stara 30 let, ni mi treba ravno vsega poslušat.

Maja pravi ...

Žal, po žalostnih dogodkih v tednu pred božičem, o katerih sem pisala na svojem blogu, pa jih tu ni mesto ponavljati.

Petra Militarev pravi ...

O preteklem letu sem tudi jaz napisala na svojem blogu (http://zivetiustvarjalno.blogspot.com/2010/01/zaobljuba.html), pa skopiram še tu:
Leto je bilo neverjetno pestro in prijetno. Kot se za vsako leto spodobi, tudi tokrat ni manjkalo padcev a kljub temu sem imela dobre oz. odlične vzpone. Saj veste, vse je v ravnovesju:) En od ta boljših vzponov je bil pristanek na Otoku zakladov, kjer sem spoznala številne, meni sorodne duše, z njimi spletla poznanstva, dobra prijateljstva in preživela marsikater do solz presmejan popoldan in večer. Na Otoku je tudi zrasla spodbuda, da objavljam svoj blog. In tako še en od vzponov, spoznala sem svet blogov in z njegovo pomočjo pokukala k marsikateremu ustvarjalcu, dobila virtulna poznanstva, spoznala en kup novih tehnik, materialov, zgodb, da o tem kako me razveseljujte s svojo ustvarjalnostjo, sploh ne komentiram. In vzponov še ni konec, zbrala sem pogum in se prijavila na Art market in tako startala s prodajo svojih izdelkov z željo, da bodo kupcem moji izdelki prijeten opomnik, da ni večjega darila kot so ljudje, ki nam zapolnjujejo življenje s smehom, srečo in ljubeznijo. Nato sem celo dobila velikoooo naročilo (rdeče perlice), ki sem ga uspešno izpeljala,....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!