Creatissimo blog in English:

Dobrodošli...

... na CREATISSIMO blogu ..., mestu za ustvarjanje in o ustvarjanju! Ste (ali bi radi bili) kreativni? Pridružite se nam in delite z nami vašo ustvarjalnost, misli, želje, trike, ideje itd. Osredotočili se bomo na kreativni proces, zato ne skrbite, če 'niste talentirani' (kmalu boste videli, da ste!!).
Zaželjeno so-delovanje, zato: pridružite se čim prej!

!!PS: ustvarjajte si dneve po svoji meri! Srečno!!

Do you want to read MY BLOG IN ENGLISH? Don't translate! - Go here!

21. 3. 11

Prebudi se!

Pod tem naslovom bi lahko strnila dogajanja preteklega in tega tedna. Kot da bi tudi jaz, tako kot narava, vstopila v pomlad! ;)



Te dni mi misli pogosto uhajajo na Japonsko, ki me je prebudila iz udobja in ugodja. V petek sem se pridružila številnim blogerjem in dan v tišini posvetila tej čudoviti deželi. Z Japonsko me veže še posebna vez, saj imam tam drago prijateljico, ki mi zelo veliko pomeni. Danes se mi je končno javila in sporočila, da je v redu. Oddahnila sem si, čeprav v meni še vedno lebdi nekakšna praznina, ker ne morem dojeti, za koliko ljudi sta bila potres in cunami njihov zadnji dan življenja.
Kakšne praske bodo ostale v srcih preživelih? Se bodo kdaj zacelile?

Vikend pa sem posvetila Finski. Ker je prvi projekt fototerapije že v teku, sem seveda pogosto v kontaktu z mojima mentoricama iz Finske. Še dobro, da so iznašli Skype, da lahko komuniciramo skoraj tako, kot če bi bile skupaj! :)
Ne vem, koliko in kakšne mentorje ste imeli vi, jaz sem dala skozi nekaj mentorjev in svetovalcev, zato lahko trdim, da sem imela dobre izkušnje le s tujimi mentorji. No, vsaj to, kar si jaz predstavljam pod besedo mentor, sem dobila le v tujini ali od tujih mentorjev. Še danes se sprašujem, zakaj je tako in zakaj ni drugače...
Moji mentorici iz Finske nista nobeni izjemi. Njuna angažiranost, podpora in čas, ki ga posvetita meni (ja, tudi med vikendi), mi jemljejo sapo; hkrati pa sta mi zgled, kakšna bi si želela biti. Tudi z njima se prebujam, rastem! :)

Prebujam pa se vsak dan tudi ob živahnem ptičjem petju. Njihovo žvrgolenje me vedno spravi v dobro voljo!
Sprašujem se, ali si mladički upajo vzleteti prvikrat? Potrebujejo za to pogum??
Na blogu 'The Courage to Fly' se nas bo nekaj razgovorilo o pogumu, ki nam pomaga leteti. :)
Do konca aprila boste lahko prebirali navdihujoče zgodbe in misli različnih ustvarjalk. Pridružite se nam - mogoče se boste tudi vi prebudili in poleteli v širjave kreativnosti!

(Mojo zgodbo boste lahko prebrali 18.aprila 2011)

marked by the muse, stephey baker, creative living, art blog, artist

(kliknite na sličico, da skočite tja, kjer boste že našli prve zgodbe in napovednik naslednjih objav)

V meni pa so se te dni prebujala in brbotala tudi čustva. Za to se moram (in želim) zahvaliti osebam, ki so me s svojim razdajanjem že enkrat osrečile, toda to jih ni zaustavilo, da me ne bi ponovno in me rešile nekaterih bremen :).
Hvala:
Andreji iz Mavrične ustvarjalnice, ki je poskrbela, da imamo sedaj ravno prav fotoaparatov za prvi projekt. Andreja, so že udomačeni! :)
Vladki iz Ustvarjalne skrinje in Martini iz Chez Moi, ki sta mi podarili veliko dragocenost - delček le-te izgleda takole:




Že šelesti pod otroškimi ročicami :)! Občutkov se ne da opisat!

In hvala moji dragi prijateljici iz Estonije, ki se je prav tako zelo potrudila in na njen način podprla projekt. Hvala, Ande, vedno veš, kako pomagati! :)
Takšna prebujanja so zagotovo najlepša!

Upam, da se tudi vi veselo prebujate in da vas ni zagrabila spomladanska utrujenost. Prepustite se spomladanski svežini in ustvarjalnim navdihom! Mi smo danes na Ustvarjalnicah izdelovali rožice za mamice in njihov poseben praznik, ki ga bodo praznovale v petek. Kako pa ste se zabavali in prebujali vi?

PS:
Licitacije mojih del so v polnem teku! Nekaj velikonočnih zajcev že čaka na petek, ko bodo izvedeli, kdo jih bo (p)osvojil ;)! Pridružite se tudi vi! Skupaj z zajčkom pride k vam še ena dobra misel (vsak zajček bo prinesel svojo), zato: zakaj se ne bi pustili presenetiti??
Direktna povezava na FB stran z licitacijami.
Objava na blogu z obrazložitvijo.

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zdi se mi, da si končno prišla do malo miru po vsem tem poteku dogodkov in organiziranju vsega skupaj in zelo zelo ti ga privoščim. Zelo sem vesela, da so se ti stvari tako pozitivno obrnile. Ta blog z zgodbami pa bom vsekakor prebrala. In knjiga, o knjiga pa že s temi posnetki izgleda nekaj čisto posebnega.

HRANDICA pravi ...

Veseli me, da si vesela, zadovoljna in stvari tečejo kot si želiš. Tudi v tej mali deželici se najde nekaj ljudi, ki ti(otrokom) želijo pomagat.
Veliko sreče še naprej.♥

Anonimni pravi ...

Sve pohvale za tvoje lijepe i uvijek zanimljive projekte!
Budi mi vesela i uživaj u proljeću.
Pusa.

Tanja E. pravi ...

O, hvala za čudovit naslov te objave, res je sporočilen in globok, zelo globok... Hvala tudi za link in čestitke ob vsem delu, ki ga "procesiraš". Lepo te pozdravljam:))

Andreja pravi ...

Vesela sem, da je tvoj trud poplačan in so stvari stekle kot bi morale. Iz tvoje objave se čuti umirjenost, stvari so v tirnicah in presrečna sem, da se "dobro" že dogaja. Zgodbice pa bom tudi jaz prebrala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright...

Celotna vsebina bloga je avtorsko delo, zato je uporaba gradiva možna le s pisnim dovoljenjem avtorjev (pišite na creatissimo@gmail.com). Kršitve materialnih in moralnih avtorskih pravic ter nespoštovanje pogojev uporabe so kaznivi!